کاربران محترم هدف ما از درج قوانین و مقررات وبسایت اشنایی کامل شما برای خریدی مطمئن و طریقه نحوه دریافت کالا و همچنین مشکلات پرداخت ،تاخیر در دریافت ، دریافت فاکتور خرید از طریق ایمیل ، مشکلات ثبت نام ، فراموش کردن رمز عبور ، عدم ورود به حساب کاربری، مشکلات فیزیکی کالا و غیره…………..میباشد.قوانین و مقررات وبسایت به شرح زیر است.
1-قبل از سفارش مشتری رنگ و لوازم جانبی همراه دستگاه را در قسمت توضیح خرید ذکر نماید در غیر اینصورت خسارت وارده جهت ارسال متوجه مشتری میباشد.
2_تمامی اجناس فروشگاه دارای گارانتی شرکت مربوطه و ۴۸ساعت مهلت تست گجت مارکت میباشند.
3_مشتری باید در زمان دریافت کالا در حضور نماینده ما کالا مورد نظر را از نظر فیزیکی اعم از شکستگی ،تو رفتگی ،زنگ زدگی ، و مشکلات ظاهری بررسی نماید در غیر این صورت مسولیت مشکلات بوجود امده متوجه مشتری میباشد.
4-کالاهایی که از نظر پلمپ بودن در بین عموم دارای حساسیت بالا میباشد در حضور مشتری و در مکان دریافت کالا توسط مشتری و با اجازه ایشان باز خواهد شد .
5_ قابل ذکر است درج سفارش تا دریافت کالا به طور معمول از ۴ ساعت تا ۴۸ ساعت برای تهران و برای شهرستان از ۲روز تا ۱هفته زمان خواهد برد پس لطفا شکیبا باشید.
6-در صورتیکه زمان دریافت کالا از زمان درج شده در فوق تجاوز کرد شما میتوانید در بخش شکایات و درج مشکل در قسمت شرح شکایات ما را مطلع سازید تا در کمترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی شود.
7-شما میتوانید با شماره 02155871681 و همچنین 09120665211 جهت مشکلات اورژانسی وضروری با ما در ارتباط باشید لطفا برای خرید فقط از بخش فروشگاه و سبد خرید استفاده کنید .
8-خریدهایی که مبلغ انها بیش از ۱میلیون تومان و بیش از ۱ نوع کالا باشد از ارسال رایگان کالا بهره مند خواهند شد.
9-خریدهایی  که از مبلغ ۱۰هزار تا ۱۰۰هزار مباشند برای خرید بعدی ۲ درصد تخفیف و خرید ۱۰۰ هزار تا ۱میلیون تومان برای خرید بعدی ۳ درصد تخفیف و برای خرید ۱میلیون تومان تا ۱۰ میلیون تومان ۵ درصد تخفیف تعلق خواهد گرفت
10-قبل از ارسال کالا ما به شما برای حضورتان در مکان ذکر شده اطلاع خواهیم داد در صورت عدم حضور هزینه ارسال متوجه مشتری میباشد.
11-مشتری موظف است ادرس و تلفن را به صورت صحیح درج نماید در غیر این صورت تاخیر در ارسال متوجه مشتری میباشد .
12-قیمتهای درج شده مقطوع میباشد زیرا وبسایت pikmarket.ir با حداقل قیمت کالا را به فروش میرساند پس از دادن پیام برای تخفیف خودداری بفرمایید.
13- لطفا از بحث سیاسی خودداری کنید و ادب را رعایت کنید و از نوشتن پیامهای ضد اخلاقی و سیاسی خودداری بفرمایید.
14-این وبسایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد و هیچ کالای غیر مجازی بفروش نمیرساند پس لطفا از دادن پیام برای اینگونه مسائل پرهیز نمایید .
15-در مواقع دریافت کالا دریافت کننده باید مدارک شناسایی به نماییده ارائه کند در غیر اینصورت کالا تحویل داده نخواهدشد.
16-بعد از ثبت سفارش یک ایمیل حاوی کد سفارش دریافت خواهید کرد لطفا کنترل کنید که سفارش درج شده با سفارش در ج شده در ایمیل تفاوتی نداشته باشد درغیراین صورت فورا به ما اطلاع دهید.همچنین تا تحویل کالا از پاک کردن ایمیل خودداری کنید.
17-جهت ارتباط مستقیم با مدیریت میتوانید از ایمیل naserkheeri@gmail.com و یا :info@pikmarket.ir  تماس حاصل بفرمایید.
18-برای سفارشهایی با پرداخت حضوری ,ثبت نام در سایت و درج اطلاعات کامل الزامیاست.
19-این فروشگاه دارای نماد اعتماد الکترونیکی است پس با خیالی اسوده به خرید خود به پردازید و نگرانی در این مورد نداشته باشید.